Regulamin hotelowy
Dyrekcja Król Kazimierz Hotel & SPA uprzejmie prosi o przestrzeganie regulaminu, którego celem jest zapewnienie naszym gościom spokojnego i bezpiecznego pobytu.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00 i kończy o godz. 12.00 dnia następnego.
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu, najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę hotelową, chyba że indywidualne umowy z hotelem bądź kontrakty stanowią inaczej.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności wolnych pokoi.
- Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 12.00 jest traktowane jako automatyczne przedłużenie pobytu. W tym przypadku komputerowy program hotelowy w recepcji naliczy opłatę za kolejną dobę najmu pokoju według aktualnej ceny sprzedaży.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłyną okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Drzwi do pokoju zamyka się bez użycia klucza przez zatrzaśnięcie. Przed wymeldowaniem z hotelu prosimy o oddanie karty magnetycznej do recepcji. Za niezwróconą kartę hotel pobierze opłatę w wysokości 50 PLN.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości.
- Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza te zasady.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę na mieniu hotelowym lub gości, osobie gości, pracownika hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.
- Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji przed zameldowaniem dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym jego tożsamość.
- Hotel zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w przypadku prośby o otwarcie kredyt w hotelu.
- W przypadku odmowy okazania dokumentu ze zdjęciem lub/i karty płatniczej w sposób umożliwiający zameldowanie, recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania karty-klucza do pokoju.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
– warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościom,
– bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,
– profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
– sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
– sprawną pod względem technicznym obsługę, a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży wszelkich starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności. - Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatne usługi:
– udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
– budzenia o wyznaczonej godzinie,
– przechowywania pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie hotelowym, podczas pobytu gościa w hotelu,
– przechowywania bagażu, hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy, które nie posiadają cech bagażu osobistego,
– zamawiania taksówek.Na terenie hotelu dzieci poniżej 13. roku życia, powinny znajdować się pod stałym nadzorem osób dorosłych.
- Za zachowanie dzieci, w tym poczynione uszkodzenie lub/i szkody, odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
- Dzieci do lat 16 mogą przebywać w strefie SPA i wellness tylko do godziny 19:00, wyłącznie pod opieką opiekuna.
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeśli te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w recepcji.
- Hotel może odmówić przyjęcia rzeczy, o których mowa wyżej, jeśli zagrażają one bezpieczeństwu albo w stosunku do standardu hotelu mają zbyt dużą wartość lub zajmują zbyt wiele miejsca.
- W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa wyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy określonej w art. 849 §1 Kodeksu Cywilnego.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa, jeśli pozostawiony został w innym miejscu niż hotelowy parking strzeżony.
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego gościa, będą odesłane na jego koszt na wskazany przez niego adres.
- W przypadku, gdy hotel nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
- Ze względu na swoje właściwości, artykuły spożywcze i higieny osobistej będą przechowywane przez 24 godziny.
- Każdorazowo opuszczając pokój, gość powinien upewnić się, że pozostawione drzwi są zamknięte.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
- Dla własnego bezpieczeństwa gość hotelowy proszony jest o zapoznanie się z planem ewakuacji i instrukcją postępowania w przypadku zagrożenia.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, świeczek i innych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
- Powyższy podpunkt nie dotyczy ładowarek, zasilaczy RTV i komputerowych.
- W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- W przypadku złamania zakazu hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa karą umowną od 500 PLN.
- Za dodatkową opłatą hotel akceptuje zwierzęta w pokojach, jednakże właściciel zobowiązany jest do prowadzania go na smyczy na terenie hotelu oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
- Ze względów sanitarnych i higienicznych gość zobowiązuje się do niewprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych wewnątrz hotelu oraz strefy SPA.
- Dopuszcza się przebywanie zwierząt w punktach gastronomicznych sezonowych zewnętrznych, takich jak: taras należący do części restauracyjnej.
- Właściciele i opiekunowie zwierząt są zobowiązani do zapoznania się i podpisania Regulaminu Pobytu Zwierząt w momencie meldowania. Spełnienie tego warunku jest niezbędne, by pobyt zwierzęcia w Król Kazimierz Hotel & SPA był możliwy.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacji.
- W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenie hotelu.
- Ze względu na Państwa bezpieczeństwo na terenie Król Kazimierz Hotel & SPA obowiązuje całkowity zakaz jazdy na rowerach, hulajnogach, rolkach oraz innych tego typu pojazdach.
Dyrekcja
Król Kazimierz Hotel & SPA
Hotel regulations
Król Kazimierz Hotel & SPA Hotel management will greatly appreciate your cooperation in abiding by these rules and regulations, which are intended to ensure a peaceful and safe stay for our guests.
- Room in the hotel is rented by the hotel day.
- A hotel day starts at 4 p.m. on the day of arrival and ends at 12 p.m. of the following day.
- If a guest has not specified the stay time, it is assumed that the room was rented for one hotel day, unless it is agreed otherwise in individual contracts with the hotel.
- The guest should notify the reception of his/her wish to prolong his/her stay beyond the duration indicated on arrival by 10:00 a.m. of the day on which the rental period expires.
- The hotel shall grant the guest’s wish to prolong the stay subject to availability.
- Leaving belongings or remaining in the room after 12 p.m. is treated as automatic prolonging of the stay. In such cases, the hotel’s computerized system will charge the fee for an additional hotel day at the current rate.
- Hotel guests may not transfer their room to anyone, even if the paid stay period has not yet expired.
- The room door is locked without a key by slamming it shut. Before checking out, please return your key card to the reception desk. A 50 PLN fee will be charged for any card not returned.
- Quiet time at the hotel lasts from 10:00 p.m. to 7:00 a.m. of the next day.
- During quiet time, guests and persons using the hotel services have an obligation to behave properly and not to disturb the peace of stay of other persons.
- In case of infringement of this rule, the hotel may refuse to provide further services.
- Persons who are not checked in at the hotel may remain in the hotel room from 7:00 a.m. to 10:00 p.m.
- The hotel may refuse to accept a guest who grossly breached the hotel rules and regulations during previous stay, afflicting a damage to hotel property or to other guests, hotel staff or who in any other way disturbed the peace in the hotel.
- Upon check‐in, hotel guest is obligated to present to the reception staff a document with a photograph confirming his/her identity.
- In a case of a request for opening the hotel credit, the hotel reserves the right to pre-authorize a credit card or collect a cash deposit.
- If the guest refuses to produce a document making it impossible to determine his/her identity, the receptionist will have to refuse to issue the key card to the room.
- The hotel provides services according to the category and to the standard that has been classified. In case the Guest has any complaints regarding the quality of the services, he/she is requested to report them at the reception desk.
- The hotel is committed to ensure:
– conditions for comprehensive and undisturbed rest of the guest,
– the safety of guest’s stay, including confidentiality of information about the guest,
– professional and politely performed services in the scope of the hotel’s offer,
– cleaning the room and repairing the devices while the guest is not in the room and in the presence of the guest if there is such a wish,
– technically efficient service, in case of any malfunctions which cannot be removed, the hotel shall endeavor to ensure, as far as possible, changing the room or otherwise overcome problems.
- At the guest’s request, the hotel may provide the following services free of charge:
– providing information related to residence and travel,
– wake-up call service at a time specified,
– luggage storage, the hotel may refuse to store the luggage during the period other than the guests’ stay or in case of items which have no personal luggage features,
– ordering taxi.
- Children under 13 years of age must remain under the constant supervision of adults while on hotel premises.
- Legal guardians are fully responsible for their children’s conduct, including any damage or loss caused.
- Children under 16 years of age may stay in the SPA and wellness area only until 7:00 p.m., and only under the supervision of a guardian.
- The hotel’s liability for losses or damages of items brought into the hotel by the guest is regulated by the provisions of Articles 846‐852 of the Civil Code.
- The guest should immediately notify the reception of any loss, damage or destruction of any item as soon as possible after it is identified.
- The hotel’s liability for loss or damage to money, securities and valuables, in particular jewelry and items of scientific or artistic value is limited, unless they are kept at in a free hotel deposit at the reception.
- The hotel has the right to refuse to accept the above-mentioned items for safe keeping if they threaten the safety or have high value in relations to the size and standard of the hotel or if they take up too much space.
- If the items are lost or damaged, compensation shall not exceed the value laid down in Article 849 §1 of the Civil Code.
- The hotel shall not be responsible for damage of the car or loss of or damage to items left in it, if the car was left in a place other than the guarded hotel car park.
- Any items left behind by the guest in the hotel, shall be returned on request to the address indicated thereby at his/her expense.
- If such an instruction is not received, the hotel shall store the items for the period of 3 months.
- Food and personal hygiene items shall be stored for 24 hours due to their properties.
- Each time the guest leaves room, please ensure that the door is properly closed and locked.
- Guest bears full material and legal responsibility for any loss, damages or destruction of hotel furnishings and appliances resulting from his/her fault or from the fault of his/her visitors.
- For their own safety, hotel guests are asked to familiarize themselves with the evacuation plan and instructions for action in case of danger.
- For fire safety reasons, it is forbidden to use water heaters, irons and other electrical appliances in hotel rooms and that are not part of such rooms’ equipment.
- The above provision does not apply to charges and power supplies of radio and TV and computer equipment.
- Smoking cigarettes and tobacco products is completely prohibited in the hotel premises.
- Breach of the smoking prohibition in the hotel room is equivalent to the hotel’s right to charge the guest with the contractual penalty of 500 PLN.
- For an additional fee, the hotel accepts pets in rooms, however, the owner is obliged to keep the animals on a leash at the hotel premises and to remove any waste left by the animal.
- For sanitaty and hygienic reasons, guests are required not to bring animals into the hotel’s indoor dining areas and the SPA zone.
- Pets are allowed in seasonal outdoor dining areas, such as the restaurant terrace.
- Pet owners and guardians are required to read and sign the Pet Stay Regulations upon check-in. This requirement must be fulfilled for the animal to stay at the Król Kazimierz Hotel & SPA.
- Dangerous goods, weapons and ammunition, flammable or explosive materials, and pyrotechnics may not be stored in hotel rooms.
- In the event of breach of these rules and regulations the hotel may refuse to provide further services to the person who breaches them. Such a person is obligated to immediately comply with the demands of the hotel staff, pay the amounts due for the services provided so far, pay for damages, if any, and leave the hotel premises.
- For your safety, riding bicycles, scooters, rollerblades and other similar vehicles is strictly prohibited on the hotel premises.
Hotel Management
Król Kazimierz Hotel & SPA
